Your search results for ""

Contactați-ne


Site-ul Trollbeads.ro este distribuit în România de SC ART GIOIELLI SRL.
Contact SC ART GIOIELLI SRL
CUI: RO 42062130
Număr înregistrare O.R.C.T.B.: J40/17688/2019
Sediu: București, Sector 3, Strada Doicești, Nr.6, Bl.B5, Ap.12


Ȋntrebări frecvente


Despre bijuteriile Trollbeads


Despre comenzile plasate

Cum știu că ați primit comanda mea?
Pot anula comanda?
Când îmi va fi livrată comanda?
Ce se întâmplă dacă nu îmi sunt livrate bijuteriile în timpul menţionat mai sus?
Care este costul livrării comenzii plasate?
Livraţi comenzile și în afara României?
Sunt diferenţe între imaginile afișate pe website și realitate?
Pot comanda un produs care nu este disponibil în stoc?
Ce se întâmplă dacă am plasat o comandă, iar bijuteria dorită nu se mai află în stoc?
Pot rezerva un produs?
Unde pot fi vizualizate preţurile fiecarui produs?
Ce se întâmplă dacă o comandă este greșită?
Ce se întâmplă dacă am primit un produs defect?
Ce se întâmplă cu comenzile plasate în cazul unor evenimente de forţă majoră?
FEEDBACK

Despre bijuteriile Trollbeads

Îngrijirea bijuteriilor Trollbeads
Sfaturi privind încuietorile Trollbeads
Sfaturi privind brățările din piele Trollbeads:
Cum pot afla dacă un produs Trollbeads pe care l-am achiziționat este autentic?
De unde știu ce lungime de brățară am nevoie?
De unde știu de ce mărime am nevoie la inele?
De ce perechea mea de cercei din pietre naturale nu are exact aceeași culoare pentru ambele urechi?
Pot purta mai mulți cercei element pe cerceii tortițe?
Care talismane/simboluri Trollbeads sunt pe inelul Troll și câte talismane există în funcţie de dimensiunile inelului?
De ce brățara mea are doar 16 cm când am cumpărat o brățară Foxtail de 18 cm?
Există nichel în bijuteriile Trollbeads?
Pot talismanele mele de argint să devină negre în timp?
De ce talismanele mele de aur arată uneori argintii?
Care este conţinutul de aur din talismanele și lanţurile de aur? Câte karate au?
Cum se realizează talismanele Trollbeads din sticlă?
Se potrivesc talismanele Trollbeads pe o brățară Pandora?
Cum pot determina ce masură de brățară deschisă am nevoie?

Îngrijirea bijuteriilor Trollbeads

Bijuteriile Trollbeads sunt extrem de durabile. Cu toate acestea, există câteva lucruri pe care le puteți face pentru a vă asigura că bijuteriile dumneavoastră vor arăta frumoase pentru mulți ani de acum înainte.

Vă recomandăm să evitați contactul bijuteriilor dumneavoastră Trollbeads cu apa (duș, baie în mare sau piscină, atunci când spălaţi vasele), clor sau înălbitori, parfum sau cremă.

Din păcate, nu există lipici impermeabil pentru bijuterii, astfel încât bijuteriile cu pietre sau perle atașate trebuiesc îndepărtate înainte de contactul cu apa (duș, baie în mare sau piscină, atunci când spălaţi vasele).

Pentru a curăța bijuteriile Trollbeads folosiți apă și o periuță de dinți moale sau lustruiți-le cu o cârpă moale. Acest lucru nu va elimina zgârieturile, dacă ele există, însă va elimina murdăria de zi cu zi. Nu utilizați substanțe chimice.

Este posibil ca talismanele să se oxideze (vor începe să pară negre) după contactul cu aerul și apa, dar le puteți lustrui pur și simplu cu o cârpă moale și își vor reveni.

Inapoi sus

Sfaturi privind încuietorile Trollbeads

Anumite încuietori nu sunt potrivite pentru brățările din piele și veţi putea regăsi informaţia pe site-ul nostru atunci când căutaţi o anumită încuietoare.

Lungimea standard a unei încuietori cu două capete este de 2 centimetri, cu toate acestea, Ȋncuietoarea Floare Mare (TAGLO-00001) și Ȋncuietoarea Pește Mare (TAGLO-00002) sunt mai lungi, măsurând aproximativ 3 cm. Prin urmare, utilizând o încuietoare Mare, lungimea totală a brățării (lanț plus încuietoare) va fi mai mare decât uilizând o încuietoare standard.

Cum se folosește o încuietoare:

Capătul mic trebuie să fie agățat de anoul mic al brățării/lanțului Foxtail, iar cel mai mare trebuie să fie agățat de anoul mare al brățării.

Pentru a deschide capătul mic: împingeți partea inferioară a carabinei spre interior.

Pentru a deschide capătul mare: trageți arcul de pe spate în jos pentru a facilita deschiderea carabinei mari.

Inapoi sus

Sfaturi privind brățările din piele Trollbeads:

Din păcate, nu este posibil să folosiți talismanele separatoare Trollbeads pe brățările din piele.

Anumite încuietori nu sunt potrivite pentru brățările din piele și veţi putea regăsi informaţia pe site-ul nostru atunci când căutaţi o anumită încuietoare.

Când măsurați o brățară de piele, vă recomandăm o potrivire confortabilă, deoarece pielea se va întinde puțin în timp.

Vă sugerăm să urmăriți ghidul vizual de mai jos:

Inapoi sus

Cum pot afla dacă un produs Trollbeads pe care l-am achiziționat este autentic?

Din păcate, multe bijuterii Trollbeads contrafăcute sunt dificil de detectat. Cu toate acestea, majoritatea produselor originale Trollbeads vor purta marca de responsabilitate a producătorului, după cum urmează:

Argint / Sticlă: 925S LAA

Talismane de aur: 750 LAA

Lanţuri de aur: 585 LAA

Vă rugăm să rețineți că talismanele din argint și aur au fost marcate începând din ianuarie 2006, iar talismanele de sticlă au fost marcate începând din mai 2008. Prin urmare, multe talismane autentice realizate înainte de aceste momente nu sunt marcate.

Inapoi sus

De unde știu ce lungime de brățară am nevoie?

Când determinați lungimea necesară, măsurați strâns unde este partea cea mai lată a încheieturii mâinii dumneavoastră și adăugați 2 cm. Acest lucru va permite suficient spaţiu pentru a adăuga talismane, pentru a vă crea propriul model. Desigur lungimea finală a brățării se va calcula si funcție de numărul de talismane pe care intenționați să îl adăugați pe aceasta, dar și funcție de preferința purtării de brățări mai fixe sau mai largi pe mană.

Rețineți că cea mai scurtă brățară Foxtail (bratara de 14 cm – 12 cm lanț+2 cm încuietoare) este foarte mică și este destinată unui copil, iar cea mai mare brățară Foxtail (24 cm – 22cm lanț+2 cm încuietoare) este extrem de lungă, potrivită și mâinii unui barbat. Vă informăm că lungimea unei brățări Foxtail afișată pe site-ul www.trollbeads.ro este lungimea totală a brățării, incluzând si o încuietoare standard de 2 cm, însă încuietorile sunt vândute separat.

Vă sugerăm să urmăriți ghidul vizual de mai jos:

Inapoi sus

De unde știu de ce mărime am nevoie la inele?

Luați o bucată de sfoară și înfășurați-o în jurul degetului, apoi măsurați lungimea cu o riglă. Dacă aveți o bandă de măsurare, utilizați-o pentru a determina circumferința degetului. Dacă dimensiunea rezultată în urma măsurătorii este de 54 mm, atunci dimensiunea inelului potrivit pentru dumneavoastră este 54. Cu toate acestea, pot exista diferențe în funcţie de modele.

Dimensiunea pentru inelul dumneavoastră este doar un ghid. Dacă inelul are o verigă subțire, este posibil să aveți nevoie de o dimensiune mai mică decât pentru un inel cu o verigă mai lată.

De asemenea, trebuie să aveți în vedere că dimensiunea degetelor poate varia pe parcursul anului, fiind usor mai groase vara și mai subțiri iarna.

Vă sugerăm să urmăriți ghidul vizual de mai jos:

Cum pot determina ce măsură de brățară deschisă am nevoie?

Brățările deschise ”bangle” sunt disponibile în cinci mărimi: de la XXS la L.

Pentru a găsi mărimea corectă, trebuie să măsurați cea mai largă circumferință a încheieturii mâinii în zona în care doriți să purtați brățara. Mărimea acesteia depinde, de asemenea, și de cât de strânsă preferați să fie brățara pe mână, dar și de numărul talismanelor pe care intenționați să le adăugați.

Deși brățara deschisă se poate purta și simplă, în varianta în care doriți să îi adăugați unul sau mai multe talismane, va trebui sa mai considerați și alte două talismane speciale, cu silicon (spacers) pentru a limita deplasarea celorlalte pe lungimea brățării.

Toate brățările deschise Trollbeads sunt flexibile. Dacă întâmpinați probleme la plasarea brățării pe încheietura mâinii, trageți ușor de ambele capete ale brățării pentru a lărgi ușor deschiderea.

Există 8 variante de brățări ”bangle”: simplă de argint (sterling silver), răsucită de argint (twisted silver), stea de argint (star), inimă de argint (heart), simplă placată cu aur (gold plated), răsucită placată cu aur (twisted gold plated), simplă de cupru (copper) și răsucită de cupru (twisted copper).

Vă sugerăm să urmăriți ghidul vizual de mai jos:

https://www.youtube.com/watch?

Inapoi sus

De ce perechea mea de cercei din pietre naturale nu are exact aceeași culoare pentru ambele urechi?

Pietrele naturale pe care le folosim pot varia ca și culori, dar am încercat din răsputeri să le împerechem cât mai bine posibil, astfel încât cei doi cercei să se potrivească.

Inapoi sus

Pot purta mai mulți cercei element pe cerceii tortițe?

Desigur! La fel ca toate bijuteriile Trollbeads, depinde de dumneavoastră să vă creați propriul stil. Compatibilitatea tortițe-cercei element este prezentată la fiecare model în parte.

Inapoi sus

Care talismane/simboluri Trollbeads sunt pe inelul Troll și câte talismane există în funcţie de dimensiunile inelului?

Pe cel mai mic Inel Troll există 17 simboluri Trollbeads, iar pe cel mai mare sunt 21 de simboluri. Fiecare dimensiune mai mare a inelului are cu un simbol mai mult decât precedenta.

Inapoi sus

De ce brățara mea are doar 16 cm când am cumpărat o brățară Foxtail de 18 cm?

Lungimea indicată pe site pentru fiecare brățară/lanț Foxtail este lungimea totală a brățării după ce ați atașat încuietoarea. Încuietorile sunt vândute separat.

De exemplu, dacă o brățară/lanț Foxtail apare pe site cu mărimea 18 cm înseamnă că este alcătuită dintr-o încuietoare (2 cm) și un lanț Foxtail care măsoară efectiv 16 cm.

Inapoi sus


Există nichel în bijuteriile Trollbeads?

Nu, nu există nichel în nicio bijuterie Trollbeads.

Inapoi sus

Pot talismanele mele de argint să devină negre în timp?

Orice bijuterie va începe să se oxideze în timp, deoarece este expusă la oxigen. Drept urmare pot deveni negre. Pur și simplu le curățați cu apă și o periuță de dinți moale sau lustruiți-le cu o cârpă moale de bumbac pentru a readuce strălucirea argintie. Nu utilizați substanțe chimice.

Inapoi sus

De ce talismanele mele de aur arată uneori argintii?

Talismanele de aur se pot freca de talismanele de argint, pe măsură ce se ating pe brățară, ”împrumutând” din caracteristicile acestora. Puteți lustrui pur și simplu talismanele de aur cu o cârpă moale pentru a le readuce strălucirea și culoarea aurie.

Inapoi sus

Care este conţinutul de aur din talismanele și lanţurile de aur? Câte karate au?

Toate talismanele noastre de aur sunt fabricate din aur de 18kt., în timp ce toate lanțurile de aur sunt fabricate din aur de 14kt., deoarece aliajul acestora din urmă este mai puternic și poate susţine mai multe talismane.

Inapoi sus

Cum se realizează talismanele Trollbeads din sticlă

Inapoi sus

Se potrivesc talismanele Trollbeads pe o brățară Pandora?

Talismanele Pandora se potrivesc pe lanțurile noastre, dar nu invers. Cu toate acestea, unele dintre talismanele Trollbeads mai mari se potrivesc pe anumite brățări Pandora.

Inapoi sus

Despre comenzile plasate

Cum știu că ați primit comanda mea?

Ulterior plasării comenzii, veți primi un e-mail de confirmare cu factura proforma și detaliile aferente.

Inapoi sus

Pot anula comanda?

Da, puteți anula comanda. Vă rugam sa ne informați în scris la adresa trollbeads.romania@gmail.com.

Ne rezervăm dreptul ca pentru comenzile aferente bijuteriilor ce nu se regăsesc în stocul nostru (produse din aur sau comenzi ce depăşesc suma totală de 599 RON), să vă solicităm achitarea unui avans în valoare de 50% din suma totală de plată, avans nerambursabil în situaţia în care vă răzgândiți ulterior și anulați comanda.

Inapoi sus

Când îmi va fi livrată comanda?

Imediat ce vom încasa contravaloarea facturii proforma emisă pentru comanda plasată de dumneavoastră vă vom înștiinţa și vă vom expedia comanda, precum și garanţia aferentă. Factura fiscală se va trimite la adresa de e-mail furnizată de dumneavoastră și doar în cazul în care veți solicita în mod expres primirea ei în format fizic tipărit, o vom trimite împreuna cu toate celelate documente în coletul cu care se va efectua livrarea. Sub rezerva prevederilor privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a preda fimei de curierat bijuteriile aferente comenzii dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare ulterioară confirmării încasării contravalorii facturii proforma.

Vă rugăm să reţineţi că nu se efectuează livrări în zilele de sâmbătă şi duminică.

Inapoi sus

Ce se întâmplă dacă nu îmi sunt livrate bijuteriile în timpul menţionat mai sus?

Având în vedere contextul actual pot apărea întârzieri din diverse motive!

Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie. Considerăm că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când intrați în posesia fizică a produselor.

În cazul în care comanda plasată nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat în mail-ul nostru de confirmare, vă rugăm să ne contactați.

Dacă nu putem să livrăm bijuteriile din motive neimputabile nouă, după două încercări, comanda dumneavostră va fi returnată la depozitul nostru.

Reluarea procesului de livrare care derivă din motive neimputabile nouă va presupune un cost adiţional şi ne rezervăm dreptul de a vă transfera acest cost.

Inapoi sus

Care este costul livrării comenzii plasate?

Livrarea este GRATUITĂ, ceea ce înseamnă că va fi suportată de noi, doar pentru comenzile care depășesc suma totală de 499 Ron, pentru toate celelalte costul va fi inclus în factura proforma și va fi achitat de către dumneavostră. În acest caz costul livrării având valoarea de 15 Ron + TVA, indiferent de locația din România.

Inapoi sus

Livraţi comenzile și în afara României?

Nu, livrarea comenzilor plasate pe site-ul www.trollbeads.ro se face exclusiv pe teritoriul României.

Inapoi sus

Sunt diferenţe între imaginile afișate pe website și realitate?

Da, pot exista diferenţe între ceea ce apare pe site și bijuteria efectivă, deoarece bijuteriile Trollbeads sunt finisate manual, fiecare bijuterie fiind Unică.

Fiecare talisman de sticlă este realizat manual la flacără deschisă și nu există două talismane de sticlă identice. Aici ne referim la mărime, culoare și model. Pot exista ușoare diferențe între imaginea prezentată și talismanul comandat.

Fiecare talisman din piatră naturală este absolut unic. Culorile lor variază și au incluziuni și caracteristici unice demonstrând proveniența și frumusețea lor naturală.

Perlele folosite în toate bijuteriile Trollbeads sunt perle de cultură de apă dulce și pot exista diferențe de culoare sau dimensiune între imaginea prezentată și talismanul comandat, făcând fiecare bijuterie Unică.

Inapoi sus

Pot comanda un produs care nu este disponibil în stoc?

Desigur, dacă bijuteriile dorite nu se află în stocul nostru, există posibilitatea de a le comanda (în limita disponibilităţii acestora la furnizorul nostru) și ulterior expedia în maxim 30 zile de la plasarea comenzii.

Ne rezervăm dreptul ca pentru comenzile aferente bijuteriilor ce nu se regăsesc în stocul nostru (produse din aur sau comenzi ce depăşesc suma totală de 599 RON), să vă solicităm achitarea unui avans în valoare de 50% din suma totală de plată, avans nerambursabil în situaţia în care vă răzgândiți ulterior și anulați comanda.

Inapoi sus

Ce se întâmplă dacă am plasat o comandă, iar bijuteria dorită nu se mai află în stoc?

Toate comenzile plasate depind de disponibilitatea bijuteriilor respective în stocul nostru. În eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă bijuteriile nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa. Dacă nu doriți să comandați alte produse înlocuitoare și dacă am primit deja plata aferentă bijuteriilor comandate, suma încasată de noi vă va fi rambursată în termen de 24 de ore.

Toate comenzile vor fi prelucrate în ordinea cronologică a primirii lor și în limita stocului disponibil, însă este posibil să existe ușoare discrepanțe între stocul afișat și disponibilitatea lui efectivă, aspect pentru care ne cerem scuze. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Inapoi sus

Pot rezerva un produs?

Rezervarea bijuteriilor nu este posibilă pe site-ul www.trollbeads.ro.

Toate comenzile vor fi prelucrate în ordinea cronologică a primirii lor și în limita stocului disponibil, însă bijuteria dorită se poate aduce pe comandă, în cazul în care aceasta nu mai este disponibilă în stoc.

Inapoi sus

Unde pot fi vizualizate preţurile fiecarui produs?

Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat pe site-ul www.trollbeads.ro, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile şi informaţiile existente în magazinul nostru online sunt corecte, pot apărea erori.

Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare bijuterie din comanda primită , vă vom informa cât mai curând cu putinţă şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, din diverse motive neimputabile nouă, comanda va fi considerată anulată şi, dacă bijuteria a fost deja achitată, vă vom rambursa întreaga sumă încasată.

Preţurile afişate pe acest site includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care se vor adăuga la suma totală datorată, în functie de caz, în momentul plasării comenzii.

Pentru a respecta distanţarea socială și evitarea utilizării de numerar pentru protecţia tuturor și pentru a diminua cât mai mult contactul fizic, am decis ca toate plăţile să fie realizate momentan prin virament bancar în contul nostru deschis la ING Bank, menţionat pe factura proforma, fără comision la încasare. Livrările se vor realiza doar prin intermediul firmelor de curierat, costul acestui serviciu va fi cuprins în valoarea facturii proforma acolo unde este cazul. După încasarea contravalorii acesteia, vom emite factura fiscală pe care o vom trimite în format electronic la adresa de e-mail indicată de dumneavoastră. Bijuteriile comandate se vor livra împreună cu certificatul de garanţie prin intermediul firmei de curierat.

Factura fiscală tipărită se va trimite fizic, doar dacă vom primi o solicitare expresă în acest sens – protejarea naturii este parte integrantă din cultura Trollbeads.

Imediat ce coletul va fi predat curierului, veți primi un e-mail ce va cuprinde detalii referitoare la expedierea comenzii dumneavostră.

Inapoi sus

Ce se întâmplă dacă o comandă este greșită?

În cazul în care considerați că produsul nu este conform cu comanda plasată, vă rugăm să ne contactaţi furnizându-ne datele prin care putem identifica produsele primite, inclusiv fotografii. Dacă vina ne aparţine costul cu returul va fi suportat de noi, iar returnarea produsului se va realiza prin intermediul unui curier trimis de noi, detaliile returului fiind stabilite de comun acord cu dumneavoastră la momentul respectiv.

Inapoi sus

Ce se întâmplă dacă am primit un produs defect?

Este în sarcina dumneavoastră să inspectați produsele la primire şi să ne notificați în termen de 30 zile calendaristice de la primirea comenzii cu privire la orice defect, neconformitate sau deteriorare a produselor primite, prin e-mail la adresa trollbeads.romania@gmail.com. Dacă obiecţiunile nu ne sunt comunicate în termenul specificat bunurile se consideră acceptate.

Inapoi sus

Ce se întâmplă cu comenzile plasate în cazul unor evenimente de forţă majoră?

Nu vom fi traşi la răspundere sau responsabili pentru nicio nerespectare sau întârziere în îndeplinirea oricăreia dintre obligaţiile pe care ni le-am asumat, dacă aceasta este cauzată de evenimente care se află în afara controlului nostru rezonabil („Eveniment de forţă majoră”).

Un Eveniment de forţă majoră va include orice act, eveniment, neexecutare, omisiune sau accident care se află în afara controlului nostru rezonabil şi va include în mod deosebit (fără limitare) următoarele:

1. Greve, şomaj tehnic sau alte acţiuni sindicale.

2. Rebeliune civilă, revoltă, invazie, atac terorist sau ameninţare teroristă, război (declarat sau nu), ameninţare sau pregătire de război.

3. Incendiu, explozie, furtună, inundaţie, cutremur, surpare de teren, epidemie, pandemie sau orice alt dezastru natural.

4. Imposibilitatea de a folosi căile ferate, transportul maritim, transportul aerian, transportul auto sau alte mijloace de transport public sau privat.

5. Imposibilitatea de a folosi reţelele de telecomunicaţii publice sau private.

6. Acte, decrete, legislaţie, reglementări sau restricţii impuse de orice guvern.

7. Orice grevă, defectare sau accident care afectează transportul maritim, sistemul poştal sau transportul relevant de alt tip.

Executarea obligaţiilor noastre care decurg din orice comandă agreată va fi considerată suspendată pe durata Evenimentului de forţă majoră şi vom beneficia de o prelungire a termenului pentru a ne executa obligaţiile de pe durata Evenimentului de forţă majoră. Vom utiliza mijloacele noastre rezonabile pentru a opri Evenimentul de forţă majoră sau pentru a găsi o soluţie prin care să ne putem executa obligaţiile.

Inapoi sus

FEEDBACK

Împreună suntem o familie, astfel încât ne dorim să avem o relaţie bazată pe onestitate şi transparenţă cu dumneavoastră, clienţii noştri. Aşteptăm cu interes comentarii, sugestii şi opinii la adresa de e-mail trollbeads.romania@gmail.com sau pe paginile noastre de Facebook – Trollbeads Romania şi/sau Instagram @trollbeads.romania

Avem dreptul de a revizui şi modifica Termenii și Condițiile descrise mai sus în mod ocazional și discreționar. Toate modificarile vor fi facute publice pe site-ul www.trollbeads.ro.

Vă mulţumim!

Inapoi sus